maanantaina, huhtikuuta 28, 2008

Kampi vastaa 7 totuuden haasteeseen

Mun sisko Pipu haastoi mut kertomaan 7 totuutta itsestäni. Eiköhän ne totuudet ole jo tuo emäntä tänne laverrellut moneenkin kertaan, kun on mun tekemisistä juoruillut. Mutta olkoot, voinhan mä kertoa oman näkemykseni asioista.

1. Omistan kaikki maailman agilityesteet... tai ainakin haluaisin omistaa. Ilmoitan sen hyvin kuuluvalla ja selkeällä äänellä, niin ettei asia varmasti jää kellekkään epäselväksi. Silti siellä aina on joku niitä MUN esteitä menossa...

2. Tykkään vieraista ihmisistä. Töörään niille aina takapuolen rapsuteltavaksi. Varsinkin lapset on helppo saada nauramaan tolla tyylillä. Joskus ne vieraat ihmiset haluaa tsekata mun hammaskaluston. Ei paljon meikäläistä hetkauta vaikka laskisivat kaikki. Ja sit joku hieronta, voiko ihanampaa ollakkaan kuin joku aukoo mun jumeja. Siinä voi samalla vaikka pikku torkut ottaa.

3. Olen tarkka omasta reviiristäni. Mikä onkaan ärsyttävämpää, kun joku noista karvaisista tyypeistä yrittää samaan sänkyyn nukkuun tai tulee muuten vaan mun iholle. Kaksjalat saa tulla ihan vapaasti, emmä niille ole koskaan mörrännyt.

4. Inhoan yli kaiken vettä kaikessa muodossa. Sateella on inhottavaa, kun mun nahka kastuu ja alkaa paleleen... samoin uimassa. Kupissa oleva vesikään ei mua kiinnosta... mutta rapakko vesi on ihan jees!

5. Sanovat mua herkkähipiäiseksi. No, jos remmi menee jalkojen alle, niin alkaa kyllä tilanne ahistaa sen verran, että täytyy asia selkeästi ilmoitta hyppäämällä sivuun. Tai, käy muuten sika kipeetä, jos neulanen tai pikukivi menee anturoiden väliin. Kyllä siinä raavampikin uros älähtää. Eikö älähdäkkin?!?

6. Olen kaikkiruokainen. Olen aina voittaja lauman syöntikilpailussa. Miki oli ennen kova luu, mutta nyt sen tahti on hidastunut hampaiden poiston myötä, ettei mulla ole mitään vaikeuksia olla namper 1. Tykkään myös pupun ja apinan ruoasta. Mutta jätän kyllä kokonaisen nakin syömättä... jos eivät voi antaa pienempinä palasina niin ei sitten.

7. Parhaat leikkikalut ovat sellaisia mitä voi vetää. Ihan sama millainen se on, kunhan toisesta päästä joku vetää. Löytyy muuten meikästä sen verta poveria, että irti en hevillä päästä. Siinä samalla voi muuten napata ihmisen nahasta kiinni ja saadaan aikaan mukava vinkulelu :)

Ei kommentteja: