tiistaina, syyskuuta 11, 2007

Käytöskoulua!

Ei opittu eilen koulusa matikkaa eikä äikkää, vaikka Pia niin luppaili. Aiheena oli opastus hyvvään käytökseen sekä mallikäytöksen alakeet. Niin, siis jankattiin niitä samoja juttuja mitä aijemminkin. Piti osata kävellä makkara nokassa ja hyvinhän mää sen osasin. Välillä makkaraa nostettiin ylemmäs ja mun piti hypätä ylettyäkseni siihen. Simppeli juttu. Sit meidän piti käyä moikkaamassa toiset kurssilaiset. Siellä on yks sellanen ärhäkkä kaveri, jonka kans ois kivvaa ottaa pikku painit. Mut painit ei kuulemma kuulu hyvvään käytökseen, joten jätettiin sitten välliin. Välillä mua alako niin sapettaan toi samojen juttujen jankkaaminen, joten pistin ihan ranttaliksi. Miks muka makkoilusta pitäs nousta istumaan? Emmää jaksanu, kun just olin päässy hyvvään lepoasentoon. Enkä mää ollenkaan tajunnut miksi se nyt käski mun mennä istumisesta makkoiluun??? Pia on ite sanonu, et paras tapa mennä makkoiluun on mennä suoraan seisomisesta. Ei siis mittään lokkiikkaa tässä jutussa!

No sitten päästiin mallikouluun ja mun handleri kutsuttiin paikalle. Siinä me sitten pyöräheltiin muijen katteltavina muutama kerta. Katottiin mun upian valakonen hammaskalusto, kauniin ulukonevat korvat ja komia selänpäälle kaartuva häntä. Siinä emännät kehuivat mua kilivan ja mikäs siinä oli ollessa. Kommee kyllä oonkin! Ja just kun pääsin oikeeseen rytmiin catwalkissa, niin aika loppu! No, onneksi on vielä kerta opiskelua, jospa jatkettas vielä vaikka mallikoulua.

Nyt mää lähen lenkkeileen, sillä täytyyhän virriilin nuoren miehen pitää kunnostaan huolta.

Moikka! T: A. Vipunen

Ei kommentteja: