keskiviikkona, kesäkuuta 02, 2010

Kolmas kerta toden sanoi

Eilen oli kolmas yritys avoimesta luokasta ja vihdoin tärppäsi 1 -tuloksen verran :)! Edelleen tuo koiruus osaa pitää ohjaajan jännityksessä, sillä sunnuntain treenit meni ihan penkinalle samaisessa kisapaikassa. Itse kisassa koiruus oli tosi skarppina, jopa haastoi mua leikkimään yhesti liikkeiden välissä (mitä ei oo koskaan ennen kokeessa tehny). Tuomari tietty rokotti tästä yleisvaikutelmassa, vaan minä olin tosi tyytyväinen :)!

Paikallaolo: 10p. Wau, olin ihan mielissään!!! Häiriötäkin oli, kun yks koira nousi, ei tosin Vipun vierestä!

Seuraaminen: 8p. Muuten tosi hyvää, mutta ne samaiset vasemmalle käännökset ihan surkeita! Niin ja vimppa perusasennossa jäi seisomaan.

Maahanmeno: 9p. Hieman vino asento

Luoksetulo 9p. Muistaakseni hieman hypähti sivulle tulossa.

Seisominen: 8,5p. Vino asento ja perusasennossa hypähti eteenpäin.

Nouto: 7,5p. Vätkytti kapulaa

Kaket: 8p. Sain pyyhkeitä liian pitkistä käsimerkeistä. Vipu otti taas valtavasti häiriötä yleisöstä ja oli vaikea saada siihen katsekontaktia.

Hyppy: 10p. :)

Kokonaisvaikutus: 8,5p. Tuomari tykkäs, mutta rokotti siitä yhestä liian innokkaasta "palkkauksesta".

175,5 p. sij. 3.

Ei voi muuta sanoo, ku et on mulla hieno tokokoira :)! Yllätyksiä täynnä oleva pieni ärripurri länderi :)! Tästä on hyvä jatkaa kohti seuraava koetta, joka kohta kolkuttelee ovella :).

-Pia-

1 kommentti:

tarja kirjoitti...

Hyvä Vipu ja Pia! Onnittelut.