torstaina, helmikuuta 22, 2007

Voittaako kevät?

Tämä viikko on kulunut lomaillessa, hallilla ja lenkkeillessä. Pia on kulkenut opintiellä ja minä olen päässyt treenaamaan Sentan kanssa parina viime päivänä jopa ihan kohtuullisessa kelissä. Alkaa olla ihan kevään merkkejä ilmassa kun aamulla mittari on näyttänyt - 25 C ja parina aamuna vähän ylikin, ja kuitenkin päivällä on ollut noin - 10 asteen verran. Vielä kun saisi sen mittarin nousemaan nollan pintaan niin jopa kelpaisi ulkoilla.

Ollaan tosiaan otettu vähän kiinni treeniohjelmaa alkuviikon pakkasten takia pitämättä jääneistä harkoista. Nyt on tartuttu tomeralla otteella ongelmakohtiin eli pituuden ja muurin ylityksiin. Pikku lisänä on yritetty päästä myös pois eka riman tippumisesta, joka on näköjään palannut kuvioihin. Tänään muurin palikat tippuivat vain kerran, pituuden kanssa ei ollut mitään ongelmia. Erityisen iloinen olin sekä eilen että tänään pujottelun onnistumisista. Pääsin sijoittumaan kepeillä huomattavan paljon koiran etupuolelle ja siitä huolimatta pujottelu sujui mainiosti.

Tänään huomasin Sentalla olevan "kilpailuhenkeä" aika paljon. Alla olevalla radalla, putken nro 11 jälkeen olevat kaksi hyppyä olivat Sentalle hankalia suorittaa jos minä olin liian kaukana koirasta. Heti kun hain koiran lähempää putkea, tilanne korjaantui eikä rimaongelmia ollut. Ihan tervetullutta oppia ajatellen ensi viikonlopun kisoja sekä myös tulevia kisoja.




Pasi

1 kommentti:

Adeina kirjoitti...

Mä oon ihan kade ku te päsette harkkailemaan ja mä en oo päässy ikuisuuksiin... no, viikkoon. Tai vähän alle, jos harjoitteluksi lasketaan keppien harjoittelu Oulussa Amandan kans.
:D Tuntuu että siitä ois ikuisuus.