lauantaina, heinäkuuta 14, 2012

Liian paljon kirjottamattomia tapahtumia

Tiivistettynä viime viikkoisia tapahtumia...

Viime lauantaina olin Vipun kans kivalla tokokurssilla. Saatiin hyviä neuvoja mm. seuraamisen askeliin, ruutuun ja zetaan.

Tiistaina saatiin mahdollisuus ottaa kaikki liikkeet kokeenomaisesti. Rakennettiin kehä, pistettiin teltta pystyyn  ja paikalla oli leikkituomari. Paikallaolot on kyllä hyvällä mallilla, muissa liikkeissä sitten aika paljon tekemistä. No olin mä sairaan tyytyväinen metalliin ja kakeihin, mut matkaa on kuitenkin vielä ensimmäiseen evl:n kokeeseen.

Haka kävi tänään ensimmäisessä näyttelyssä ja sai eh:n. Liikkumiseen mahtui paljon peitsiä ja pomppuloikkaa ja vähän ravia. Vaan onko ihme, jos liikkumista on treenattu tasan kaks kertaa. Seisominen ja pöytä meni aivan loistavasti, joten siitä isot peukut pikkupojalle :)!

Tässä arvostelu: 10 months. very, very beautiful colour. Correct coat. Beautiful head. Ears very wide carried.  Correct neck & front. Exc. ribcage. Correct angulation & feet. Parallel legs. Still very arched topline in stance & in movement. Needs more training. Has to improve the movement and topline.

Tänään myös saapui "Poika" eli vuoden tokoländeri pokaalit kotiin.

Haka: "Hei, onks nää mun?"

Vipu: "Ehei, ne on MUN. Mut, jos opiskelet oikein ahkerasti, niin joskus ne voi olla sun."

1 kommentti:

jassu kirjoitti...

Ihanat kuvat kommentteineen! :)